בנט תוקף: "הסיפור אינו טראמפ אלא ממשלת ישראל ומדיניות נתניהו"

    הסיפור אינו הנשיא טראמפ, אלא עמדת ממשלת ישראל. מכיון שלא הנחנו יוזמה ישראלית נחושה על השולחן, את הוואקום מילא שתי מדינית.
    איתי גדסי No Comments on בנט תוקף: "הסיפור אינו טראמפ אלא ממשלת ישראל ומדיניות נתניהו"

    יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט תוקף בחריפות את ראש הממשלה על ה"החמצה ההיסטורית" • מצהיר: "ההבדל בין הליכוד לבית היהודי – המשך ניהול טקטי או שינוי עומק" • ומשגר עקיצה על חניכת 'קלע דוד' היום: "בהגנה לא מנצחים"

    הסיפור אינו הנשיא טראמפ, אלא עמדת ממשלת ישראל. מכיון שלא הנחנו יוזמה ישראלית נחושה על השולחן, את הוואקום מילא שתי מדינית.
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש הבית היהודי השר נפתלי בנט מותח ביקורת על התנהלות הממשלה מול ממשל טראמפ בנושא הבניה בהתיישבות.

    בהודעה בטוויטר שפרסם היום, הגדיר השר בנט את ההבנות עם ארצות הברית בנושא הבניה ביהודה ושומרון "החמצה היסטורית" והאשים בכך את התנהלות הממשלה בראשות נתניהו שלדברי בנט עדיין תומך בפתרון שתי המדינות כמדיניות רשמית.

    "המדיניות החדשה היא מאוזנת וסבירה בתנאי שאכן תתבצע בפועל. אין מגבלה כמותית. מניסיוני נצטרך לוודא שהיא מיושמת. יש כאן החמצה אסטרטגית. במקום להציב אלטרנטיבה (תכנית ריבונות בC, אוטנומיה, וכו') היינו פאסיביים וכך חזרנו ל-same old של שתי מדינות שלא תוביל לשום מקום חוץ מתסכול", אמר.

    "אין לי להלין כי זו מדיניות נתניהו המוצהרת (שתי מדינות). אנחנו, הבית היהודי, עם 8 מנדטים הצלחנו לבלום שחרור מחבלים ישראלים, להעביר הסדרה, עמונה ועוד אבל בשביל שינוי פרדיגמה, מנסיגות, בר אילן לריבונות ואוטונומיה זקוקים ל-25 מנדטים. שואלים מה ההבדל בינינו לבין ליכוד זה ההבדל. להמשך ניהול טקטי ותימרון, הליכוד בסדר. לשינוי עומק, רק בית יהודי גדול. בינתיים, נוודא ביצוע של מדיניות שסוכמה".

    "הסיפור אינו הנשיא טראמפ, אלא עמדת ממשלת ישראל. מכיון שלא הנחנו יוזמה ישראלית נחושה על השולחן, את הוואקום מילא ב'שתי מדינות'. כאמור, זו החמצה היסטורית. בחיים צריך לנצל הזדמנויות. (כך פעלתי בהייטק ובכלל). אך אנו אופטימיים. נמשיך לדחוף ובסוף נממש", אמר בנט, שהוסיף גם משפט על "קלע דוד", המערכת להגנה אווירית שנקלטה בבסיס חצור בהשתתפות ראש הממשלה: "בהגנה לא מנצחים מלחמות. אסור שעימות מול חמאס ייקח 50 יום. מדיניות ישראל חייבת להיות, ניצחון מוחלט", אמר השר בנט.



    0 תגובות